Aviso sobre nova taxa de recollida do lixo 2025

NOVA TAXA ANUAL POLA RECOLLIDA DO LIXO ANO 2025

Os concellos que temos delegada na Deputación Provincial de Ourense as competencias de recollida e recadación da taxa do lixo, neste ano 2025 teremos unha tarifa base ANUAL de 79,95€.
Esta cantidade base pode verse bonificada, de cumprirse os criterios das tarifas reducidas por compostaxe doméstico e uso dos puntos limpos.
O obxectivo destas novas tarifas é incentivar a realización de compostaxe, reducindo a cantidade de materia orgánica que chega os contedores, e promover a entrega de residuos especiais nos puntos limpos, tratando de evitar os verquidos ilegais na vía pública.


TARIFAS

  1. TARIFA BASE: 79,95€ anual (19,98 €/trimestre)
  2. TARIFA REDUCIDA POR USO DE PUNTO LIMPO, MÍNIMO DÚAS VECES AO ANO(10% de redución): 71,94€ anual (17,99 €/trimestre)
    • Dous xustificantes do ano anterior (nesta anualidade terán que ser do 2024), de entrega de residuos en calquera punto limpo da rede da Deputación de Ourense.
  3. TARIFA REDUCIDA POR REALIZACIÓN DE COMPOSTAXE EN PROXIMIDADE(30% de redución): 55,95€ anual (13,99 €/trimestre)
    • COMPOSTAXE DOMÉSTICA: Será preciso achegar unha declaración responsable, referencia catastral da finca donde se composta e fotografías do composteiro (adquirido ou realizado polo solicitante).
    • COMPOSTAXE COMUNITARIA: Non terá aplicación ata o ano 2026
  4. TARIFA REDUCIDA POR AMBOS CRITERIOS: 47,96€ anual (11,99 €/trimestre)

A presentación das solicitudes de bonificación poderanse realizar:

  • Nas dependencias da Deputación (Oficina de rexistro, de luns a venres de 8:30 a 14:30)
  • No Concello do Pereiro de Aguiar (Oficina de rexistro, de luns a venres de 8:30 a 15:00)
  • Online, a través da sede electrónica da Deputación. A solicitude para a aplicación desta redución está no seguinte enlace:

PARA QUE O DESCONTO SEXA EFECTIVO NO RECIBO DO ANO 2025 DEBERÁ SOLICITARSE ANTES DO DÍA 1 DE MARZO. AS SOLICITUDES POSTERIORES SERÁN EFECTIVAS A PARTIR DO ANO 2026.